söndag 4 oktober 2009

Björn Rosenström

Igår for Simon med några vänner för att se Björn Rosenström. Om jag blev avis? Nejdå. Jag tröstade mig med att få fara och se Green Day här i Oslo snart^^ Men för att göra mig gladare så filmade Simon där Björn + band spelade Muffin. Underbart. Ibland vet jag att han älskar mig utan att han säger något :] Och snäll som jag är så delar jag med mig den till dig ^^

Update: Jag har försökt i 5 timmar med att få upp filmen här på bloggen. 5 timmar!!! Det ni. Jag ger upp...

1 kommentar:

  1. Björn e grym, men det e ju det du ska på oxå... ;)

    Om du har lust… Var med i nomi­ne­rin­gen till vec­kans blogg hos mig… http://jonashsvensson.se/2009/10/03/tavling-veckans-blogg/

    Kraaaam

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...