fredag 16 oktober 2009

Bloggtips

Hade tänkt att tipsa om en blogg som jag tycker var lite humor. Kommer inte ihåg adressen, men den handlar om zombies. Inte precis förvånande att jag fastnar för den, men den var faktiskt kul. Nå väl, får googla senare och se om jag hittar åt bloggen.

Sen så fungerar min lilldator. Det var bara laddkabeln som inte ville fungera och för övrigt fortfarande inte gör det. Får be Jörgen kolla på det senare, är sanslöst oteknisk av mig.

Har ingen aning om när resten av familjen kommer hem, så nu måste jag städa lite grann. Träna har jag hunnit göra, så nu är det städningen kvar.
Hörs senare ;)

Update: I found it! Här är länken till Zombiebloggen :) Enjoy

4 kommentarer:

  1. Hej,
    haft en bra dag :)? kram ♥

    SvaraRadera
  2. haha det har du rätt i! har du en bra fredag? (:

    SvaraRadera
  3. Haha värt att tipsa om en blogg men inte lämna ut adressen ;)?

    SvaraRadera
  4. Svar till Thelema: Jag vet. Ska googla efter den snart ^^

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...