tisdag 6 oktober 2009

Dagen

Dagen har spenderats inomhus. Tror inte jag har satt min fot utanför dörren ens. Sen att det har regnat hela dagen har ju inte precis hjälp med det här med att gå ut. Men vad gör det? Jag fick Jörgen att koppla in vårat nya PS3 som mamma köpte igår och provat spela Need for speed Shift. Vilket var intressant. Men kul var det. Sen så har jag läst lite grann (host) i boken Ghost Girl - Rest In Popularity. Vilken jag-bok det var då. Sen att de citerade en av världens bästa låtar i boken var ju inte helt dumt. Men jag blev lite förvånad när jag läste de orden jag hört många gånger om tills jag kom till slutet av texten och det stod Evanescence (och ja, låten är SingStar-vänlig. Någon som vet vilken låt ;)?). Då tänkte jag på Jenna och att jag borde skicka ett x av boken till henne. Men nu funderar jag hellre på att skicka upp en funbox till mina vänner i Skellefteå. Men det blir så om jag ids ^^

Nu ska jag fortsätta prata med älsklingen på Skype och sen så blir det att läsa ett par kapitel i boken.

God natt på dig som läser.

2 kommentarer:

  1. Kan det vara Bring me to life? Med tanke på att den var singstar vänlig!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!

    Vad roligt med need for speed :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...