lördag 10 oktober 2009

Dagens fråga...

Imorse när jag vaknade var det första jag tänkte Varför luktar jag kalaspuff ur munnen? Jag som inte ens tycker om kalaspuffar.
Nå väl. Idag ska vi fara till ett av alla köpcentren som ligger här i närheten. Det ska bli riktigt trevligt. Ska ta med mig kameran utifall att jag ser något att ta bild på. Hoppas de har ett Accessorize dit vi ska så jag kan visa mamma en massa fina saker där (skriver mer om det senare idag).

Nu ska jag ta och kliva ur sängen och göra mig klar. Vi ska fara om 5 min typ.

2 kommentarer:

  1. I lördags när jag vaknade så var min första tanke "Fan, vad i helvete gjorde jag igår!"

    DET är oroväckande !

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...