onsdag 14 oktober 2009

Födelsedagspresentshopping

Jag ska snart fara in till stan. Om det inte är alltför kallt ute så ska jag nog gå för det är trots allt inte så långt till stan från mig.
Har en aning om vad det kanske blir för något till present. Jag hade då uppskattat den när jag var/skulle fylla 6 år. Att hitta en present blir nog inte svårt.
Sen så ska jag tillbringa resten av dagen med att kolla på saker. Dels för att jag inte har något bättre för mig och dels för att det snart är jul. Man måste ju börja tjatandet i tid ;) Nej jag skämtar bara. Nå väl. Nu är det dags för frukost/lunch och sen far jag.
Bjuder på en bild eller två från konserten som ni får härda ut med.
Ha en trevlig dag.

En av få bilder jag fick på hela bandet som blev någolunda bra.
Update: Jag är ju för duktig. Ena bilden var ju upplagd redan. Två gånger innan dessutom. Nåja. Fler bilder när jag komme rhem igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...