onsdag 21 oktober 2009

Hemma

Nu är jag hemma igen. Det var verkligen inte mycket att se på stan och så fort jag gick in i en butik kollade runt så följde butiksbiträdet en med blicken hela tiden. Antingen ser jag ut som en snattare eller så var det lite folk i butiken. Jag tror på nummer två. Har aldrig snattat något och kommer aldrig göra det heller.

Kollade efter en present till våran gamla inneboende (mamma tyckte det) så jag gick till Outland och kollade. Hittade mest en massa saker till mig och inneboendets före detta. Fast jag tror att mer 'lämpliga' presenter till inneboendet finns på Kondomeriet av någon anledning.

Nu ska jag gå igenom bilderna från igår en gång till för att välja ut de bästa till bloggen.

2 kommentarer:

  1. Ska bli kul att se, jag sitter själv och läser som fan om kamrer. Vi får se vilken modell det blir. :)

    SvaraRadera
  2. Men osch, varför ska allt kretsa runt sex :O??

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...