onsdag 7 oktober 2009

Hohoho...

Goddag bloggen ^^ Idag händer det inte alltför mycket. Sökte lite jobb på lite olika matbutiker här i Oslo, tyvärr så söker de flesta andra slags butikerna endast julhjälp, och jag kommer ju inte vara här kring jul. Otur. Sen så blev det lite TV-tittande och lite Need for speed nötning. Känner mig riktigt duktig. Har kommit etta i varje lopp nu ^^
Sen snart hade jag tänkt starta en maskin med tvätt och sen gå till skogen för en liten promenad. Tänkte dra med mig min kamera så jag kan fota lite grann. Skulle vilja prova på att fota något annat än naturen, men imorgon bär det av in till stan. Så då ska jag irra omkring i Oslo och se om jag hittar något spännande att ta kort på.

Nu ska jag gå igenom lite äldre bilder så det kommer upp nya bilder till den andra bloggen. Men som sagt, måste lära mig att fota nya saker snart. Någon som vill komma hit och agera modell?

2 kommentarer:

  1. Inte vid Jul? Ska du hem igen?

    SvaraRadera
  2. Svar till Thelema: Jag ska vara här på julafton, men åker upp till Skellefteå någon dag efter och stannar över nyår innan jag åker hit igen ^^

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...