fredag 30 oktober 2009

Idol

Jaha... Då har Erika åkt ut. Så dålig var hon faktiskt inte. En som borde ha åkt ut var Rabidh. Han ser totalt ointelligent ut (tänk Ådi i katten Gustaf) och han sjunger inte bra. Nåväl.


Imorgon hade jag tänkt fara förbi stan. Men mest troligen blir det att sova och ladda upp inför Halloween-middagen hos Elena och hennes sambo imorgon kväll. Självklart ska jag klä ut mig och jag hade tänkt mig något likanande som bildena nedan. Utan huvudbonaden. Blev lite för mycket pilgrim för min smak. Men som sagt vi får se vad det blir.
Nu ska jag ta och sova. Är riktigt trött. Men du måste hålla med om att min uppdatering har blivit bättre?

2 kommentarer:

  1. najs! hoppas du har en bra kväll nu? (:

    SvaraRadera
  2. Rabih åker inte ut för han är så charmig och tagit svenska folket med storm! Erika däremot, visst hon kunde sjunga, men hon var ointressant, såg ointressant ut och lät ointressant och valde alltid fel låtar! Så det var helt rätt att hon skulle åka ut! Nu borde Eddie bli nästa och sen kanske Rabih ligger risigt till! Vem vet!

    Men personligen tycker jag Reza ska vinna allt! Hon kan sjunga, hon kan ta en scen och hon är gryyyymt duktig!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...