tisdag 13 oktober 2009



Jag vet, det blir mycket Green Day/ Billie Joe-bilder, men jag kan ju inte låta bli att lägga upp dem.

Dagen har inte vait alltför spännande. Har levt på varmchoklad endast (nästan) idag. Inte helt dumt. Dock så blev det lite middag, så ni behöver inte stressa upp er.

Imorgon blir det att stiga upp tidigt om jag ska duscha (vilket jag ska) innan jag ska in till stan. Maya ska på kalas på torsdag och jag har fått uppgiften att handla present. Så jag ska passa på att kolla lite på stan. Behöver som sagt nya jeans (av alla dess slag) och nu har jag lite pengar över hehehe...

Nu ska jag leta upp en video på Youtube och sen ska jag börja gå och lägga mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...