onsdag 14 oktober 2009

Nya jeans

Det blev lite shoppande för mig idag. Och ni ska bara veta hur glad jag blev när jag provade jeansen jag sett ut tidigare. Först provade jag dem i min vanliga storlek, men då ramlade de av. Men då visste jag det, så jag for och köpte presenten till Mayas kompis som har kalas och sen gick jag för att prova jeansen igen men i mindre storlek. Jag skulle lätt kunna ha jeansen en storlek mindre till, men då skulle de bli så trånga vid vaderna. Så då är det lättare att bara sätta ett bälte på dem. Så jag är verkligen glad att min viktnedgång börjar märkas på något sätt.
För övrigt så är det 30% rabatt på valfritt plagg hos Cubus om man anmäler sig till deras nyhetsbrev. Så mina jeans som kostar 199 kr egentligen köpte jag för 139, 50 kr istället. Bra va? Men nu nu vet jag inte om det gäller i Sverige, men man kan ju hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...