måndag 26 oktober 2009

Ojdå...

Nu undrar ni säkert, var försvann Christina igår och varför har hon inte bloggat idag? Och vet ni vad jag har faktiskt bra svar för det. Eller ja, varför jag inte bloggat idag. Att det inte kom upp några bilder igår är bara av ren lathet.

När jag kom hem från Mayas skola, satt mig ned i soffan för att se på TV och äta frukost så ringer min mobil. Det visade sig vara mammas chef som undrade om jag hade lust att jobba i alla fall i veckan. Och om jag hade. Så det är där jag har varit mellan 10:15-15:45. Inte fel alls. Ska som sagt jobba resten av veckan med. Och alla pengar (typ) kommer att sparas inför min Skellefteresa ^^ MELLANDAGSREASHOPPING säger jag bara.

Bilderna dyker upp ikväll ;) snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...