måndag 19 oktober 2009

Saker jag saknar med skolan

När vi for någnstans med skolan så kan man vara säker på att resan inte blev normal:


När vi skulle ha pluggat men gjorde annat (ja, vi sminkade/skvallrade/spelade Sims 2/sprang omkring/struntade i lektioner/klassträffar/lärare):



Att åka buss behöver inte vara tråkigt:

Skvallra i mitt omklädningsrum är ju för underbart (och att ta posarbilder vid spegeln):
Andra saker som är oförglömliga:
Alla gånger jag, Jenna och Malin for hem tidigare från skolan. Saknar nästan tolvbussen på onsdagar och två bussen på torsdagar (och även då lärare kommer springandes efter Jenna (aldrig att en lärare skulle göra sådant mot mig) ;)
Då Jenna 'våldtog' Malin i skolkorridoren.
Då jag fejkgrät för att få som jag ville (ofta jag bryr mig om en artikel?)
Nejmen Simon, Malin och Jenna gjorde verkligen mitt Naturbruks. Självklart finns det andra också, men det var de som fick mig att le varje dag och var orsaken till att jag tog bussen så jäkla tidigt för att komma till skolan.
Ni och jag för alltid <3

1 kommentar:

  1. Jo han gav upp efter tre timmar. Då hade jag 22timmar kvar. Jag hade 25 timmar värkarbete med min dotter. Tyckte det va lite fusk att han gav upp så lätt. Oftast så brukar vi tjejer ha ca 12timmar första gången eller mer om man inte ha turen att den ploppar ut snabbare.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...