tisdag 27 oktober 2009

So long


Idag har som sagt varit en väldigt händelserik dag, många barn att trösta och hålla reda på. Nu ska jag tvätta bort mitt smink, byta om till pyjamas och sedan se ett eller avsnitt av Claymore. Ja, jag vet, manga/anime-nörd x 1000. Men det är så spännande.
Men jag skriver kanske ett inlägg på morgonen. Måste ändå upp tidigt för att duscha och göra en matlåda. Ni får nöja er med bilderna ovan som inte har ett skvatt med något att göra, men jag tycker det är lite svårt att få bilder på päls från en leopard, tiger, kråka och hjort att passa in i ett inlägg.
God natt.

2 kommentarer:

  1. Svar till Stollen: Ja det var det ^^ skulle bara se om någon var uppmärksam på det ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...