torsdag 1 oktober 2009

Toodeloo

Då har jag varit duktig och sökt lite jobb idag. Sökte lite extrajobb i olika butiker (bla Watch women och Ultra) och till och med ett i Skellefteå på det Lindex som ska öppna på Solbacken. Så har vi tur (otur?) så kanske vi ses igen. Men som sagt, jag stortrivs i Oslo om man bortser från att jag typ känner ingen. Gaah. Kan inte Simon, Malin och Jenna flytta hit? Eller iaf komma och hälsa på. Det finns plats för er ;) Hehehe...

Annars så händer det inte så mycket idag. Ska hämta Maya vid halv fyra tydligen. Nåväl. Hade tänkt bege mig till stan idag eller imorgon, men det lär ju vara hundra fjortisar på stan, så jag tar det nog på måndag ^^

2 kommentarer:

  1. Jaha, hade du inte paus i bloggandet? ;) sa hon som visste det men kunde ändå inte hålla sig från att kika i fall du skrivit något :) Hoppas du får ett utav jobben du sökt. Om inte i Oslo så kanske här i stan. Lindex är inte så dumt.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...