lördag 10 oktober 2009

Tveita

Idag for vi som sagt till Tveita senter. Dock så kan jag väl inte påstå att det var allför spännande butiksmässigt, någon skoaffär, en massa klädbutiker, apotek och en Jernia. Där sålde de roliga baksaker (hjärtformade gummimuffinsformar here I come!) och en byttepytteliten mackjärn. Den var riktigt söt. Men det blev inget shoppande för mig idag. Hittade två butiker som jag ville gå in i men glömde bort. Ja, jag har sämst minne jag vet.

Ikväll blir det att ta det lugnt. Är jag duktig lyckas jag lura ifrån familjen TVn så kan jag spela lite grann på PS3. Vill komma längre i Need for speed plus att det är kul att se Jörgens reaktion på mitt körande.

2 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...