onsdag 4 november 2009

Jag lär barnen dåliga vanor

Vem skulle någonsin tro att jag skulle lära någon göra 'dumma' saker (nu ska vi inte vara sådan, jag är faktiskt snäll. Faktiskt).
De senaste dagarna har barnen fått stå i ena fönstret för att se ut på knarkarna/personerna som passerar/hundar/lekparken. Idag när en av små tjejerna skulle bli hämtad så stod hon i fönstret när hennes pappa kom. Då han "Jaha, det är här hon har lärt sig att stå i fönstret". Oh, busted. Så länge ingen ramlar ner är det ingen fara tycker jag.

Sedan blev den sista tjejen idag nästan flyförbannad när jag sa hej då. Inte ville hon fara ifrån dagiset. Hon är ju för söt. Sedan kallade hon mig för mamma och kastade sig runt min hals och jag fick världens kram. De försöker verkligen charma ihjäl mig.

Andra mindre roliga saker är att det har snöat idag. Snö. Det innebär alltså att det är för kallt för regn. Inge bra alls. DÖD ÅT SNÖN.

1 kommentar:

  1. Det är bra att lära barnen hur man knarkar i tid. Inte kula typer i den parken. I mitt fönster är det mycket roligare, trikker, bilar och bussar./ din mamma

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...