måndag 28 december 2009

Bio

Jag är inte död. Jag har bara varit lite upptagen. Åkt runt i Skellefteå och träffat lite folk, bott på lite random ställen och så vidare.

Ikväll blir det bio med Simon, farfar och farmor. Vi ska fara och se Luftslottet som sprängdes. Jag och Simon peppade igår med att se Flickan som lekte med elden för Simon hade inte sett den och jag ville friska upp minnet.

Nu ska jag göra mig klar, ska snart möta upp Stoltz för ge han hans julklapp och sedan byta kläder inför bion. Funderar på att ha något av det jag köpte idag...

För övrigt har jag väldigt jätteslut pengar på mobilen. Så det är nog lite svårt att få tag på mig.

1 kommentar:

  1. Tack för klappen igen, och förlåt för att jag inte hade ngt till dig (A)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...