söndag 6 december 2009

Confessions of a shopaholic

Oh father forgive me for I have sinned....
Nej jag skämtar bara. Handlade julklappar idag och summan för julklapparna övergick summan jag lade på mig själv. Det är ju alltid något.

Uräskta för de mest (o)smickrande bilderna, våra spotlights i hallen är inte till min fördel om man säger så...

Tröja: Gina Tricot 199 kr
Linne: Gina Tricot 99 kr


Mascara: Nivea Nanodefinition (Cubus) 139 kr
Tvättservetter: 30 kr
Saltspray: Proffessional Oceanmist (H&M) 34,50 kr
Hårspray: Got2Be Smooth & Chic (Cubus) ?? kr
Nagellack: Depend (Cubus) 2 för 39 kr


Min mascara är bäst. Rekommenderar den verkligen, man får världens killer lashes (haha sämst bild någonsin må jag då säga xD).

1 kommentar:

  1. Tack så mycket! :)
    Ja, alltså jag var så hyper när han var med, väntade i flera dagar tills det skulle komma, frank var så otroligt söt och snäll ^^

    Ja precis :)
    thih :3

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...