söndag 6 december 2009

Dagen efter...

Goddag allesamman Nu behöver inte du bli orolig, jag har varit vaken sedan elva när mamma kom in på rummet och väckte mig. Jag har passat på att duscha, se på film och väntat på att Simon skulle sätta sig vid datorn så man kunde få prata lite grann med han.

Kvällen igår var riktigt trevlig. Vi åt på en thailändskresturant vid namn Yaya´s. Om ni någon gång besöker Oslo så är den resturanten faktiskt värd ett besök. Hela resturanten har ett tropiskt tema. Riktigt mysig. Maten var god om än någon rätt var lite stark (eller så råkade jag få en tugga med enbart chili, sådant händer ju hela tiden...). När alla ätit sig övermätta och skrattat och haft oss så drog vi vidare till Peoples. Ett riktigt trevligt ställe om än lite halvkass musik. Mamma försökte fixa det med Mika, men d var det bara jag som sjöng med haha.
Där var jag och mamma till efter elva då vi kastade in handduken. Jag hade haft huvudvärk hela dagen och kvällen, så det kändes bara härligt.
På vägen hem berättade mamma att min team-chef hade fått lite panik. Det hade tydligen varit ålderskontroll på Peoples under kvällen och han undrade hur gammal jag är. Turligt nog var det ingen som kollade mig, för det var 20 års gräns på stället. Så det kan gå.

Ska senare ikväll kolla igenom alla bilderna och filmerna jag tog. Ingen bild blev väl särskilt normal om man säger så...

Nu är det dags för frunch och sedan stan. De hade för en gångs skull söndags öppet. Ha en trevlig söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...