torsdag 3 december 2009

Dålig bloggning

Shiet vad dålig jag har blivit på att uppdatera bloggen. Blir vadå två - tre inlägg / dag på sin höjd? Hm, måste bli bättre på att skriva.
Trots alla pussar och kramar man får på jobbet (av de små barnen. Jag har ju min Simon om jag nu ska pussa på någon i min egen ålder) så är det faktiskt riktigt slitsamt att jobba med barn. Men jag är riktigt duktig tydligen. Har inte hört något negativt om mig, och det tycker jag är riktigt roligt. Sedan så ska jag få fara på intervju snart. Det du. Jag kommer självklart berätta när så du kan önska mig lycka till. Men det ska bli någon gång snart. Och blir jag fast alltför länge så kanske jag skaffar mig en egen lägenhet. Det vore sjukt mysigt. Men nu ska jag spara ihop så mycket pengar jag kan till senare (flytt(ar), lägenhet, studering osv), som det verkar vara nu så är det inte lätt att få jobb.

Nu ska jag fortsätta med att planera min packning till Skellefteå. Men mer om det snart.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...