fredag 4 december 2009

God natt

Nä nu är jag less. Känner mig så jäkla sliten idag. Ska bli härligt med helg, om än lite sömn. Ska upp tidigt imorgon för att vara på stan i tid, ska sedan på julbord med jobbet och sedan blir det att följa med dem på något ställe efteråt. Söndag får helt enkelt bli en dag när jag bara vilar, myser, sover och slår in paket - och då helst samtidigt.

Jag tänkte släpa med mig kameran på stan utifall jag hittar något att ta kort på. Kommer ha sjukt svårt för att finna något till någon. Kom med lite oliak förslag tack!

1 kommentar:

  1. Men du, då är vi två :O Snacka om att man känner sig sliten !!

    Man har helt enkelt för mkt å göra :S

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...