tisdag 8 december 2009

Men åhhh

Jag kan börja med att nämna att jag hade fått för mig att det var onsdag. Jag hoppades innerligt att det var onsdag. Oh well.

Idag arbetar jag mellan halv nio och fyra. Inte helt dumt må jag då få säga. Ska härligt att ha en dag när man slutar tidigare än senvakt. Känns som om jag alltid har en massa senvakter, men det är faktiskt inte så, eller jo, vissa veckor.

Nu ska jag ta och göra iordning en matlåda och börja göra mig klar för att fara. Brukar vara trafik-kaos varje morgon på väg till jobbet. Ha en trevlig dag.

1 kommentar:

  1. Tack så mkt! Det gick faktiskt riktigt bra, ska börja redan imorgon :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...