onsdag 16 december 2009

På bussen

Nu sitter jag på bussen. Vi har precis lämnat bussterminalen.
Tyvärr fick jag inte ta med mitt handbagage då det var för stort. Men jag tog då med mig datorn och kameran. Borde nog också ha tagit med mig plånboken också... Oh well. Får hämta den vid nästa stopp.

Får se hur mycket jag pallar att sitta vid datorn. Blir åksjuk snabbt + att det snart är dags att sova lite grann iallafall. Kommer hinna vila upp mig i Stockholm. Det blev inte alls någon tio minuters byte som det stod innan jag beställde biljetten utan ett 1,5 timmars väntade. Men då hinner jag sträcka på mig osv.

Ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...