tisdag 1 december 2009

Personalfest

På lördag ska jag på personalfest och middag. Ska faktiskt bli riktigt trevligt och sedan är jag anställd som fotograf. Så det ska bli kul att öva på att fota människor inomhus. Men jag har ett litet klädproblem. Jag fick en söt klänning av mormor, men den ser jag gravid ut tyvärr. Jag gick då in på Gina Tricots hemsida för att se om jag fann något, och det gjorde jag. Dessa fyra fastnade jag extra mycket för. Den röda blir ju även perfekt att bära på julafton och annars med, medans den svarta (andra från vänster) är mer jag av den röda eller svarta. Medans de två till höger är lite nyårs-aktiga så då kan jag ju ha på mig den då med.

Tänkte höra med min chef om det är lugnt att jag går lite tidigare så jag hinner fara förbi banken för att hämta ut min lön (banken stänger halv fyra och jag slutar tre). Är det lugnt tänkte jag dra förbi stan för att börja se efter julklappar till alla andra och köpa något att ha på mig till festen.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...