lördag 12 december 2009

Rammad av ett tåg

Imorse när jag vaknade kändes det som om ett tåg att kört över mig. Mår inte alls bra. Men det kändes bra att ha fått julklappsshoppingen bortgjord så jag kan fokusera på annat som packning och att bli frisk. Vill ju inte så gärna spendera nästan ett dygn i en buss förkyld eller spendera tiden i Skellefteå med att vara förkyld, har ju annat för mig.

Kvällen kommer nog mest troligen spenderas i soffan. Vi köpte Jenta som lekte med ilden (Flickan som lekte med elden) för någon dag sedan, så det blir nog den vi ser ikväll. Om vi inte somnar förståss. Ingen här är särskilt frisk om man säger så.

Hoppas du får en mer rolig lördagskväll än mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...