fredag 18 december 2009

Shopping

Jag och Simon mötte upp Jennastan för lite shopping. Men vi började med att växla in alla mina norska sedlar till svenska och sedan sätta in dem på mitt konto (yes, jag är omständigheten själv).
Jag hade lovat min mamma att jag skulle köpa en ordentlig jacka (= inte någon liknande till den jag har nu). Och det blev det. Jag köpte mig en svart lång Canada Goose jacka. Den bör väl ska räknas in till kategorin ordentlig och varm? Den kommer jag att bo i den närmsta tiden. Helt underbar.
Sedan blev det en massa nya saker till Villgott, julklappar och annat smått och gott. Så det blev en ordentlig shoppingrunda.

Vid tre-tiden träffade jag pappa, Robin, Johanna, farfar och farmor. Och helt plötsligt var Tina där. Jag visste att hon skulle komma, men jag blev ändå överraskad. Så då fick jag träffa en massa personer och lämpa av en hel del med julklappar.

Nu ska jag ta och göra annat. Bild på jackan kommer nog upp imorgon om jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...