tisdag 12 januari 2010

Dead until dark

Igår blev det ingen uppdateringgrund av att jag inte hade någon laddkabel till datorn. Mitt batterielaptopen håller någolunda länge. Men inte när man har Skype, Spotify och Internet Explorer igång. försvinner batteriet sjukt fort.
Sedan hjälpte det ju inte att jag for på stan efter middagen med mamma och Maya för att köpa scrapbooking saker. Oj vad kul det var och oj vad dyrt det blev. Men scrapbooking saker för lite drygt 1200 kr borde väl räcka ett tag? Eller?
Sedan nu när jag får lön ska jag gå till en fotobutik och skriva ut en massa bilder att änvända i mitt fotoalbum jag håller på att scrapa ihop.

Sedan for jag förbi Outland för att hämta ut min gratis bok och köpa en till. Jag tänkte börja läsa bokserien som True Blood är baserad på. Och ska jag vara helt ärlig är jag totalt fast redan nu efter ett par sidor. Turligt nog har jag de två första böckerna hemma.

Bilder på det mesta dyker nog upp efter jobbet.
Ha en trevlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...