torsdag 21 januari 2010

Ibland...

... Önskar jag innerligt att jag hade bott kvar i Skellefteå så jag kunde umgås hu mycket jag ville med Simon, Jenna, Malin och annat folk. Jag och Jenna kunde ha fotat mer än vad vi gjorde tidigare, flummat omkring, strypt katter (=sjunga) osv.
Men hade jag bott i Skellefteå hade jag inte haft något jobb, jag hade inte haft råd att göra någonting, jag hade inte haft råd att handla det jag ville när jag ville det.

Och sedan om jag inte gör något vettigt under dagen blir jag tokig. Någon vecka kan vara härligt att bara göra det man känner för, sova länge, slappa, men sedan blir det bara drygt och jag börjar bokstavligt talat klättra på väggarna. Och jag hade definitivt blivit deprimerad efter ett tag.

Så nu tycker jag att min älskling, Jenna, Malin (+ Warro of course) kan ta och söka jobb här. Och inte bara ett enstaka jobb, utan allt de finner. Bara på mitt jobb ska det öppna ytterligare 5 team (vi är två nu). Förstå så många som de kommer behöva anställa där.

Simon, Jenna, MalinWarro - Sök jobb i Oslo, NU!

(yes, detta inlägg är en slags söka jobb-i-Oslo-kampanj riktat mot mina närmsta vänner)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...