torsdag 7 januari 2010

Senvakt

Hela kvällen har jag gått runt och muttrat över att jag skulle ha tidigvakt imorgon. Inte för det där att sluta tidigt. Men jag ska tvätta håret vilket innebär att jag måste stiga ännu tidigare än annars. Men sedan kom jag på att jag har senvakt imorgon vilket innebär sovmorgon. Och tro mig, det behöver jag. Är fortfarande helt utsliten från bussresa från Skellefteå till Oslo, och den var för snart en vecka sedan. Illa illa.. De på jobbet har till och med börjat kommentera att jag ser lite sliten ut. Det är inte alls bra.

Nu ska jag byta om till pyjamas och sedan sova.

Tills jag skriver nästa gång: Lyssna på låten och njut. Nöter den inte bara lite på Band hero (vadå nördigt med 100%? Nej inte alls.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...