fredag 26 februari 2010

Crap

Idag är det som sagt karneval på jobbet och jag har varit anställd fotograf till det hela. Men nu hade mitt minneskort blivit fullt så jag tänkte föra över bilderna till jobbets laptop. Men var den där? Nae. Inte hade jag med mig minneskortläsaren heller. Så nu sitter jag hemma och för bilder från kamerans minneskort till mitt Sims 3 USB-minne och så fort det är färdigt blir det att pallra sig till jobbet igen.

Ikväll är det löningspilsner med folket från jobbet. Men vi får se om jag far med tanke på hur ont jag har. Ska ju till Sverige imorgon för shopping så då vill jag ju vara pigg, dels inför själva shoppandet men även för bilturen dit och tillbaka.

Blogger mer när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...