fredag 26 februari 2010

Fredag

Egentligen är det löningspilsner med jobbet just nu, men jag orkar inte. Känner att jag kommer somna vilken sekund som helst + att jag har ont. Men det är mycket mindre ont än vad jag har haft tidigare och då har jag ändå inte tagit en enda smärtstillande idag. Hurra för mig.

Ikväll blir det helt enkelt att vara hemma och vila, kanske se på någon film. Eller sova. Känner mig inte direkt pigg eller engagerad för att göra någonting.

Längtar väldigt mycket till imorgon. Då blir shopping utan dess like. Eller kanske inte så mycket, men du förstår vad jag menar. Jag tror att det är bäst att jag för över en del pengar till mitt sparkonto ikväll...

En av kamrorna får då följa med. Orka nog inte ta en stor väska. Oh well. kan jag fundera på senare.

Nu ska jag svamla vidare med Jenna. Bloggar kanske mer sen, eller imorgon innan vi åker iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...