onsdag 17 februari 2010

God natt

Jag tycker jag har varit riktig effektiv ikväll när det gäller bloggen. Jag har hunnit göra om hela designen på den. Vad tycker du? Och jag lyckades fixa det utan att avlida trots att det känns som om mitt huvud kommer sprängas snart. Inte bra alls.

Imorgon hoppas jag på en kort smärtfri dag. Har jag huvudvärk kommer det inte bli roligt. Sedan har jag senvakt så då känns dagen bara allmänt dryg när klockan närmar sig fem. Men jag börjar inte förrän halv tio, så det är härligt.

Turligt nog så är det helg snart. Ska faktiskt bli riktigt skönt med en massa vila.
På lördag morgon bär det av in till stan för shopping. Hade som sagt tänkt kolla in Sonia Rykiels vårkollektion hos H&M. Men är det för mycket folk kommer jag nog inte orka gå in i butiken. Förhoppningsvis finns det plagg kvar senare.

Nåväl nu ska jag sova. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...