onsdag 17 februari 2010

Jag blir galen

Bloggen krånglar fortfarande. Hade skrivit ett långt inlägg igår som inte publicerades, inte ens sparades på dator. Det suger verkligen.

Funderar dock på att skaffa mig en ny större laptop snart. Den lilla må vara händig att ha, men lite opraktisk annars. Jag ser ju så dåligt ibland på den dessutom. Men då ska jag spara ihop lite först. Har du något tips på en bra laptop som fungerar bra med bilder (OBS! Ingen Mac... Har nog problem med iPoden som det är)? Måste nog skaffa mig en extern hårddisk snart också....

Update: Tiden för inläggen och auto sparning fungerar som det ska..
Update 2: Att ta bort webbhistoriken hjälpte mot allt. Verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...