torsdag 4 februari 2010

Over did it

Jag har varit riktigt duktig och gjort en fruktsallad nu ikväll. Att klockan sedan var halv tio när jag började är kanske inte den bästa tiden på dygnet att börja hacka frukt på men men... Hur som haver så blev det en stor fruktsallad men med få frukter i. Det blev 5 mellanstora bananer, två stora apelsiner och tre äpplen. Nu så var inte allt det där menat till bara mig utan även till Maya, men ändå. Så imorgon blir det massa frukt och nötter till lunch på jobbet.

Ska snart ta och sova, jag drömmer så heludda saker om nätterna att jag är mer sliten när jag vaknar än när jag somnade.

Imorgon blir det annars en trevlig dag. Kommer att ha senvakt vilket innebär att jag börjar halv tio, men det finns en risk att jag kanske kommer måsta lämna Maya, vilket innebär att jag måste stiga upp väldigt tidigt.

Nå väl, god natt på dig.

Behöver du tips på fredags middag gå in på Carlies Kitchen och få tips. Hon har bara bloggat i två dagar, men ändå ;) (OBS! Bloggen är på norska).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...