måndag 22 februari 2010

Skadad

Jag for som sagt till läkaren imorse då jag börjar bli riktigt less på smärtan i svanskotan. Hade förhoppningar om att det skulle gå fort, men ack så fel jag hade. Det tog nästan en timme innan jag fick träffa en läkare. Så mycket folk var det inte där att jag tycker . Turligt nog hade jag med mig en bok (Vampire Diaries bok 3 +4). Det var min räddning. Annars hade jag nog gett upp hoppet och gått runt och haft väldigt ont.

När jag fick träffa läkaren så kollade hon hur mina kotor och annat ligger för att se om svanskotan var i konstig vinkel. Sedan kollade hon om svanskotan hade gjort hål i ändtarmen. Jag har varit med om mycket roligare saker vill jag lova. Men det hae den inte, så jag slapp att bli opererad.
När hon äntligen var klar så gick jag för att betala. Undersökningen gick på 505 kr och värktabletterna gick på 86 kr. Det uppskattades inte på kontot.

Bloggar mer snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...