fredag 12 februari 2010

Udda

Jag blir faktiskt lite smått irriterad på bloggen. Jag vet att jag har uppdaterat den, men jag kan inte se inläggen på bloggen. Sedan har jag fått en del kommentarer, men de syns inte heller när jag ska trycka för att få se dem.
Hoppas bara att det är någon tillfällig sak och inget permanent. Ska luska mer om det imorgon.
Funderar på att göra lite förändringar. Både i/på bloggen i mitt liv. Underbart.
Hade tänkt att färga håret brunt eller rött (inte skrikande dock, tänk mer Lily Cole) eller kanske till och med bli blondare. Men turligt nog så ville jag inte det. Trivs bra med färgen som den är nu och den blir naturligt blondare till sommaren.
Bloggar mer imorgon om inte bloggen fortsätter att krångla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...