tisdag 23 februari 2010

Var tog tiden vägen?

Oj. Tiden har verkligen gått fort nu ikväll även fast jag lyckades sätta mig på något udda vänster i sängen så svanskotan i princip dog. Tur att jag har mina värktabletter. Även fast jag försöker undvika dem så gott jag kan.

Snart ska jag sova för imorgon är det dags för jobbet. Oj vad jag längtar. Ska bli riktigt roligt att träffa alla de små busungarna igen. Hoppas jag får massvis med kramar.
Sedan mellan 18:00-20:00 är det föräldramöte. Jag visste om att det skulle vara, jag hade bara inte tänkt på det innan idag att det är imorgon. Oh well.
Bloggar mer imorgon. God natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...