onsdag 10 mars 2010

Men åhhh...

Det var väl någon som hade kunnat påminna mig om att True Blood säsong två startade för en vecka sedan? Tack Erika för att du påminde mig om avsnittet idag.

Imorgon efter jobbet ska jag och vikarien M på jobbet fara ut och äta middag och sedan gå på bio Vad är inte riktigt bestämt. Men med 8 biografer att välja mellan så finns det helt säkert plats oavsett vilken film vi ser.

Nu ska jag fortsätta vara social med Simon Senare ikväll blir det nog att lägga en ansiktsmask. Har insett att snart kommer turen om att ha en eller två finnar försvinna. Jag vill verkligen inte få världens acneutslag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...