tisdag 23 mars 2010

Pause

Hade tänkt uppdatera om något roligt, något klipp jag funnit på youtube eller något annat spännande, men insåg att jag egentligen inte hade så mycket att skriva om.

Just nu är jag på jobbet, men jag har rast. Så nu vill jag inte höra något gnäll eller att någon har fått för sig att jag gör oviktiga saker på min arbetstid, för det gör jag inte.

Har påskpysslat lite grann med barnen idag. Har laget blommor i crêp papper och kyckling av små fluffiga bollar. Dock med de äldre barnen. Fast de behövde lite hjälp med paljetterna....

Annars blir det en stilla och lugn dag på jobbet. Tyvärr så regnar det ute (= inte särskilt lockande att vara ute), men klär man sig rätt går det med.

Nu ska jag börja på 6 delen i Night world serien eller surfa vidare.

Ha en fortsatt fin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...