torsdag 1 april 2010

April

Nu börjar det kännas lite mer som vår. När det blir april känns det som om det finns något slags hopp om värme och sommar. Men det innebär även att det inte är länge kvar tills jag inte är tonåring längre. Creepy? Oh ja.

Jag hade tänkte gå ut och gå, fotografera, använda det nya stativet. Gjorde jag det? Nej. Jag har småstädat på rummet, läst ut någon bok och bara allmänt tagit det lugnt. Kändes faktiskt riktigt härligt att inte känna sig tvungen att hitta på något, att faktiskt bara ta det lugnt.
Dock så tror jag att det blir att spela lite Wii Fit senare. Spelade lite igår och fick världens sug efter det. Fick även reda på att jag gått ned 2,2 kg sedan sist jag spelade. Vilket var ett tag sedan, men ändå  för typ 100 dagar sen.

Nu ska jag ta och prova stativet. Vi fick hem väldigt fina påsklijor som jag inte fotograferat ännu och nu började det klia i fingrarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...