lördag 3 april 2010

Bilder från idag

På väg till Majorstuen passerade vi slottet.

Mamma var nyfiken på om detbodde någon i hålet i trädet.

Jag tog ett par egobilder på mig själv. Hade en sådan där bra dag idag.


Vi hamnade på antikvariat längs Bogstadsveien som hade underbara speglar. Denna hära hade jag inte tackat nej till. Dock så tror jag att den blev såld till ett gammalt par som var och såg på den....

Ännu en underbar spegel som var såld.

Vi hamnade inne på Monki där jag provade den här... tunikan? T-shirten? Provhyttan var sjukligt jobbig. Hade speglar på alla fyra väggarna och taket.

300 kr kostade den. Mamma tyckte att den var aningens för genomskinlig. Då får man helt enkelt antingen ha ett linne under eller alldeles underbara underkläder.

Vi hittade ett konditori på Majorstuen som inte hade stängt eller som var fullt med folk. Kommer inte ihåg namnet på den, men den ligger vi Majorstuen t-banestation.

Blev varmchoklad till chokladbiten.

Vi misstänker att björnen har ätit upp barnstatyn... Eller att någon att tagit den med sig hem.

Solen tittade tillslut fram så vi for till Akerbrygge för att se på båtarna.



Så var min dag idag. Riktig mysig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...