fredag 30 april 2010

Ett par frågor...

Hittade en sådan där lista hos en random blogg som jag tänkte besvara.

1. Ditt namn: Christina Helena Pettersson (Carcimaru)

2. Ditt personummer: 900529XXXX (290590XXXXX)

3. Din favorit färg: De flesta

5. Ditt lycko tal: 7 och 44

6. Din storlek på kläder: Beror på vad och vilken butik

7. Din längd: 1.72 meter

8. Din vikt: 12 kg mindre än för ett år sedan

9. Din sko storlek: 40/41

10.Din favorit dag: Fredag


11. Vad har du på dig: Klassjaktbyxorna, t-shirt

12. Vad har du använt för smink idag: Mascara

13. När duschade du senast: Imorse

14. Hur många timmar sov du inatt: För få

15. Har du några djur: 5 degus och en sköldpadda

16. Har du syskon: Två systrar och en bror 

17. Din största önskan: Att hinna se så mycket av världen som möjligt innan jag dör.

18. Har du varit utomlands: Ja

19. Isåfall vart? Finland, Danmark, Norge, Sverige (allt beror ju på vilket land jag bor i), Grekland (Kreta), Polen.

20. vad har du för färg på dina sänglakan: Rosa, vitt och rött

21. Hur många har du på din msn: Ingen aning 

22. Hur många är Online: Ofta man ens använder det längre?

23. Vilken tid kliver du upp på morgonen: Beror på när jag börjar jobbet. Men för det mesta en halvtimma innan jag börjar.

24. Vad gillar du bäst: Musik, fotografera, mina nära och shopping.


Vem:

Saknar du: Simon, Jenna, Malin, familjen i Skellefteå

Älskar du: Simon, Jenna, Malin, familjen

Hatar du: Hata är ett starkt och laddat ord, och jag vill inte skriva ut namn (om jag ens hatar någon)

Gillar du: Simon, Jenna, Malin, familjen

Ogillar du: Skriver inga namn...


25. Är du kär just nu: Ja

26. När var de senast du kysste någon: Allt för länge sen...

27. Vem var den senaste du kysste: Simon

28. Har du hånglat med fler än 1 person under 24 timmar: Nej

29. Har du någonsin kysst någon av samma kön: Inte kysst.

30. Har du någonsin kysst någon av de motsatta könet: Ja

31. Har du någonsin vart riktigt kär: Ja


Annat:

32. Har du några piercingar: Öronen

33. Vem pussade du senast: Simon

34. Rakar du benen: När jag finner orken till det.

35. Vem pratade du i telefon med senast: Kari från jobbet.

36. Vad står de i ditt senaste sms och vem är de ifrån? Du får ta med deg kamera i morra slik at du får dokumentert galenskapen! från Erica.



Vem:

37. Är din bästa vän av de motsatta könet: Simon

38. Är din bästa vän av samma kön: Jenna och Malin

39. Vem pratar du med om allt: Simon, Jenna, Malin

40. Vem vet allt om dig: Samma som ovan

41. Vem saknar du att umgås med: Simon, Jenna och Malin (lite svårt att umgås när jag bor över 100 mil ifrån dem)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...