måndag 12 april 2010

Lägenhet?

Åh lägenheten som jag verkligen ville ha har blivit uthyrd. Det var synd. Men det finns fler lägenheter där ute. Bland annat en stor etta på Majorstuen som jag skickat ett intressemejl om. Det gäller ju bara att inte ge upp, jag finner förhoppningsvis något snart.

Annars ikväll har jag varit inne på lite olika möbelhemsidor för att se om jag finner något fint. För trots att jag inte har någon lägenhet att inreda kan det vara bra att veta vad som finns där ute, så man i vart fall har lite koll på priser och så vidare.

Imorgon ska jag på en kurs någon gång under dagen. Ska bli spännande och se om jag lyckas hitta dit. Kursen ska nämligen inte vara på samma ställe vi i vanliga fall brukar vara, och gatnamn och bydelsnamn är inte min starka sida. I Skellefteå utgick man från en gata, sedan var det inte så svårt att hitta till var man än skulle.

Nu ska jag ta och sova. Känner mig inte direkt pigg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...