måndag 5 april 2010

Måndag

Idag är yterliggare en meningslös dag under påsken. Inte för det att jag inte vill vara ledig, utan det är mer en massa tid utan alltför mycket att göra. Skulle vilja gå en tur längs Karl Johan och se butikerna om man ser något spännande, men nej, allt är ju stängt.

Funderar dock om jag ska ut och gå en sväng. Men då måste jag göra något åt mitt hår. Är som om jag har svinto längs ned i topparna. Inte trevligt direkt. Får ta och bli ett frisör besök i veckan. Så fram tills dess får en knut eller hästsvans duga.

Ekeberg. Vet att allting lutar och bilden bara är allmänt suddig. Men den duger då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...