torsdag 29 april 2010

Yieppie

Idag kom en liten lapp om att jag har ett paket att hämta ut från Yesstyle.com. Lycka. Men det får ske imorgon efter jobbet och efter att jag har hämtat Maya. Bilder kommer självklart att dyka upp på bloggen (om den inte är alltför gräslig, men det tror jag inte). Gaah. Jag vill ha den nu.

Annars har dagen flutit på. Jag var ju duktig och gjorde en uppdatering från jobbet idag. Annars har jag mest varit ute och njutit utav sommarvärmen. Gräset här är grönt och träden har en sådan där underbar grönskimmer över sig. Till skillnad från Skellefteå där allt blir grönt på en gång så är våren aningens mer utdragen här. Vilket för mig blir ovant och irriterande, men jag får ta och vänja mig vid det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...