tisdag 4 maj 2010

Legevakt

Både igår och idag sov jag lite för länge. Det här med vardag är inte riktigt min grej om man säger så. Fast idag ska jag fara till legevakta (typ vårdcentralen, typ). Det går nämligen streptokocker på jobbet och jag har sjukt ont i halsen igår och idag. Om jag har streptokocker kan det vara lika bra att bara få pencillin eller antibiotika mot det.

Nu är det dags för en dusch och sedan ska jag börja röra mig mot legevakta. Finns en risk att man måste sitta där länge innan det blir ens tur.


1 kommentar:

  1. Legevakta har man jo varit på några gånger. Men nu har jag skaffat fastlege så jag slipper köa som en gnu vid ett vattenhål varje gång jag blir sjuk.. Hoppas det gick bra!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...