onsdag 5 maj 2010

Lycka

Om två dagar så blir jag extremt väldigt jättemycket glad. För då kommer nämligen min älskling Simon hit och ska stanna ett tag. Dock så kommer han hit mitt under flytten, men det gör inget. Han får hjälpa till att bära.
Imorgon efter jobbet blir det att packa så mycket som möjligt. Det är nu jag är glad att jag har ett litet rum med inte alltför mycket saker i.

Andra roligheter är att jag planerar lite saker med Jenna, fotosaker. Hoppas det går som vi har tänkt. Allt är inte helt färdigt än, detaljer och så vidare håller på att diskuteras. Men det känns bra att vi kan planera något sådant här trots att vi bor ett par 100 mil ifrån varandra.
Sedan ska det bli roligt att prova fota på ett annat sätt än vad jag brukar göra.

Men fredag säger jag bara, lycka.

Det blev en bild lite på måfå....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...