söndag 30 maj 2010

Söndag

Det skulle ha kommit upp fler bilder igår från mitt födelsedagsfirande om det inte vore för att jag blev värre. Har inte varit helt frisk i någon vecka (förkylning), men på fredags morgon när jag vaknade blev det värre, och har bara fortsatt bli värre. Nu känner jag mig aningens piggare, men inte helt frisk. Det suger verkligen för idag är det strålande sol och jag hade planerat att fara till botaniska trädgården och nu när jag har ett extremstortminne till kameran hade jag inte behövt oroa mig för att det skulle bli för många bilder.

Under dagen okmmer det dock att dyka upp bilder på de få sakerna jag införskaffade mig igår och bilderna på den underbara tårtan mamma köpte (Tyvärr Jenna, ingen Hello Kitty-tårta iår...)

Update: Hmmm... Inlägget blev aldrig publicerat imorse. Underligt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...