söndag 13 juni 2010

Dagen efter

God morgon. Känner mig inte det minsta pigg idag. Har sovit och drömt konstigt, men varit vaken samtidigt. Skumt. Inte för att jag fick i mig en droppe alkohol igår trots personalfesten, men jag lyckades hälla i mig omkring 3 liter med läsk (Ericas fel faktiskt). Och det kan ju inte vara det mest hälsosamma.

Men nu är jag i vartfall uppe och någorlunda vaken. Tänkte visa ett par bilder ifrån igår, men då måste jag trixa med dem så att ni inte kan se personernas ansikten. Alla vill inte vara med i en blogg och det måste respekteras.

Jag hade en väldigt trevlig dag igår, först shopping med Erica (som vi ska göra om snart, har blivit hennes personalshopper), sedan stickningsrebus runt om i Oslo, personalfesten som jag var på i någon timma och där jag var tills jag for hem; hos Erica, spelandes spel och såg på film.

Snart kommer det upp lite bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...