lördag 26 juni 2010

Dagen idag

Jag såg ut som en fjortis i mitt nya läppbalsam med solskyddsfaktor nånting från Nivea.  Att sedan näsan tar upp 90% av bilden är en helt annan grej.


Efter lite Outland-shopping med Erica, Björn och Mikkel mötte jag upp mamma, Maya och Jörgen vid ett café på Majorstuen och drack en väldigt god hallonsmoothie.




I väntan på Robin och Johanna

När Robin och Johanna äntligen kom gick vi till Collosseum för att se senaste Shrek filmen i 3D. Jag märkte att man behöver ha fullt fungerande ögon för att det ska bli bra. Blev inte alltför bra för mig, fick massa skuggor och ibland ingen 3D-effekt.

Efter bio for vi och åt.

I väntan på maten


Kall cola är helt klart bäst


Blev lite blandad mat

Efter maten for vi och hängde i parken vid Stortinget.

Sedan for vi till Aker brygge och strosade omkring


Johanna, Robin och Maya har sin egen gayparad

Jörgen ville verkligen ha den där legotrikken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...